zondag 28 juni 2015

Coffee


Voor vandaag heb ik een kaart gemaakt met daarop een heerlijke kop koffie en een cakeje erbij.

Begin met een lichtroze vierkante kaart van 13 bij 13 cm.
Daarop komt een vierkant van design karton van 12 bij 12 cm.
Hierna een vierkant met sierrandje uitstansen met een Marianne Design mal en daarop enkele bloemetjes embossen.
Voor het figuur wat daarop volgt heb ik een mal gebruikt van Creative Expressions.
Voor de afwerking heb ik aardig wat zitten schuiven, ik kreeg het maar niet naar m'n zin.
Maar uiteindelijk toch gelukt.
Ik heb een flesje en kop en schotel uitgestanst met Joy Crafts malletjes, het plaatje en het labeltje zijn van Maja Design.

Gebruikt van papicolor:

Original karton lichtroze nr 23

Original karton heide nr 22

Design karton swirl kleur 22 heide

Groetjes, Hannie

Geen opmerkingen: