vrijdag 20 februari 2015

Sending you a bucket full of kisses

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaartje zien. Ik heb een kaartje gemaakt met het prachtige designpapier van papicolor. 

Ik heb voor deze kaart weer mooie mallen van Noor! Design gebruikt.


Gebruikte papiersoorten Papicolor
Cardstock hart/bloem kleurnummer 02 zilvergrijs ~
Cardstock barok klein kleurnummer 02 zilvergrijs ~


Werkwijze van de kaart:

Neem een dubbele kaart van 15 x 15 cm
Snij 3 x de rand en plak deze onder het zilvergrijze karton
Snij zilvergrijs van 14,6 x 14,6 cm en plak deze op je kaart
Snij designpapier van 14 x 14 cm en snij er een ronde cirkel uit
Plak aan de onderkant een andere kleur designpapier en snij lijntjes
Trek de punten door de kaart en vouw ze om
Plak er een mooi plaatje achter en verwerk bloemen, blaadjes enz. op je kaart.



Dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is super mooi, echt fantastisch. Eigenlijk geen woorden voor. Alles combineert super.
Groetjes Joke

Boukje zei

Het is bijna een schilderijtje, mooi geworden!
Groetjes Boukje.