donderdag 26 februari 2015

Borduurkaart


vandaag is het weer mij beurt om jullie een kaart te laten zien. Borduren op kaarten vind ik nog steeds leuk om te doen ik doe het niet zo heel vaak meer en eigenlijk is dat best wel jammer. Meestal borduur ik 's avonds op de bank manlief zit voetbal te kijken en ik ben lekker ontspannen aan het borduren. Deze keer heb ik geborduurd op het metallic karton en dat kan ook prima!



Gebruikte kleuren papicolor:

Papicolor original metallic violette 344
Papicolor original metallic pearlwhite 330

Werkwijze:

Het patroon wat ik gebruikt heb is van Christa Uithol.
Knip het buitenste patroon uit het metallic violette maak er een dubbele kaart van!Omdat het karton vrij dik is knip ik het enkel uit en vouw het patroon omhoog om de achterkant uit te knippen.
Snij de volgende kaart uit het pearlwhite en prik en borduur het patroon,
De volgende kaart snij je weer uit het violette en embos je met een embossingfolder. 
Plak alles in de juiste volgorde op de kaart.
Plak het plaatje met 3d foam in het midden van de kaart.
Stans de takjes uit het mosgroen en verwerk het met een bloemetje en meeldraden op de kaart.

Dit was mijn bijdrage voor deze keer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Groetjes Marina

3 opmerkingen:

Anneke zei

Een prachtige kaart. Heel stijlvol.

Hannie Stoel zei

Mooie kaart,
borduren blijft leuk om te doen.

groetjes, Hannie

Malika zei

Heel mooie borduurkaart

Malika