zondag 11 januari 2015

Warm wishes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb gekozen voor een labelkaart met het schitterende nieuwe papier van Papicolor.


Het mooie designpapier komt binnenkort uit en is echt zo mooi om te gebruiken en ook weer zo mooi aan 2 kanten bedrukt.

Gebruikte soorten karton Papicolor:

~ Scrapvel Papicolor Metallic Design Flower Breeze 298876 ~
~ Papicolor Original Metallic Mint Green 345 ~
~ Papicolor Original Metallic Pearlwhite 330 ~


Verder heb ik voor deze kaart mooie stencils van JoyCrafts/Noor! Design gebruikt.

Werkwijze van de kaart:

Snij van Pearlwhite karton een stuk van 10 x 15,5 cm
Snij de hoeken op 1 cm van de kant af
Snij designpapier wat iets kleiner is en plak dit op het Pearlwhite
Snij van een Pearlwhite een stukje van 8 x 10 cm
Snij designpapier wat iets kleiner is en gebruik de andere kant, zo krijg je mooi contrast
Snij en embos de mallen met Pearlwhite en Mint Green en werk je kaart af met kantjes, lintjes, bloemetjes, tekst en/of plakparels.


Ik hoop dat jullie het nieuwe papier net zo mooi vinden als ik en dat ik jullie wat heb kunnen inspireren.
Ik wens iedereen een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.



Liefs Ineke

1 opmerking:

Malika zei

Vintage kaarten doen het altijd. Echt prachtig hoor

Malika