zondag 25 januari 2015

Kaart met vlinder

Van papicolor kregen we onlangs een pakketje thuisgestuurd met daarin het nieuwe metallic karton.
Zo mooi ook weer, en als er wat nieuws ligt wil ik daar altijd meteen mee aan de slag.

Ik heb gekozen voor metallic design, motief: Retrocircle.
Beide kanten zijn bedrukt dus ik heb met beide kanten een kaart gemaakt, wel dezelfde, alleen andere kleurtjes.
Ik heb het gecombineerd met original karton.
Voor de ene kaart nr 24 abrikoos en nr 25 zalmroze.
Voor de andere kaart nr 32 turkoois en nr 25 zalmroze.


Ik ben begonnen om een vierkant te snijden van het design karton, 11,5 bij 11,5 cm.
Dit afmatten met original karton en dan op een kaart van 13 bij 13 cm plakken.

Van zalmroze een vierkant snijden van 8,5 bij 8,5 cm, hierop de hoeken embossen, daarna ook afmatten met een andere kleur en op het design karton plakken met 3d tape.
Voor het midden een ovaal figuur uitstansen en 2 keer de vlinder en opplakken.


Groetjes, Hannie

1 opmerking:

Boukje zei

Juist leuk dat het andersom weer een ander effect geeft! Mooie kaartjes!
Groetjes Boukje.