woensdag 26 november 2014

Dank je

Goedemorgen lieve lezers,

Deze keer een kaart met het papier Swinging Blue en weer in 
combinatie met de Tattered Lace mallen.


Deze keer heb ik het dessin papier genomen als basis voor de kaart.
Uit het Cardstock vel heb ik een strook van 27x17,5cm gesneden en deze dubbel gevouwen zodat de 
basis maat 17,5x13.5 is geworden. 
Uit Original Metallic Babyblue heb ik een strook gesneden van 16x12.5cm en met 3d foam tape opgeplakt. 
Uit Parelwit metallic heb ik een stuk gesneden van 15x11.5cm en dit ook weer met 3d foam 
opgeplakt.
Uit Babyblue een strook van 11x8cm gesneden en direct opgeplakt,
De stans gestansd uit Parelwit metallic en met 3d foam tape opgeplakt


Door de lagen met 3d foam tape op te plakken ontstaat er een mooie diepte in de kaart.
De blaadjes van Tattered Lace zijn gestansd uit Metallic papier met daarop roosjes
in de hoek is een label geplakt met een tekst uit mijn eigen stempelsheet. 
+
Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.


10 opmerkingen:

Ditta zei

Whauw, dit is prachtig!!
Groetjes Ditta

ellyscard creatief zei

Erg mooi kaartje.

Boukje zei

Mooi zeg met het snijwerk!
Groetjes Boukje.

manon's kaartenhoekje zei

schitterend wat een gave kaart lydia

groetjes manon

Marrie zei

Wat een juweeltje van een kaart is dit heel mooi gemaakt!!

Lieve groetjes Marrie

manon's kaartenhoekje zei

hallo lydia, mag ik je vragen welke mal en nr jij hebt gebruikt in het midden van de kaart....

groejtes manon

annemarie zei

prachtige kaart Lydia

groetjes annemarie

annemarie zei

prachtige kaart Lydia

groetjes annemarie

Ellie Knol zei

Mooi gedaan Lydia, de mal is van Memory box?

manon's kaartenhoekje zei

ohhh oke dank u wel ellie, weet u dan toevallig ook het nummer?
dan heb ik dat verkeerd gelezen

groetjes manon