dinsdag 4 november 2014

Best Wishes for Christmas.


Hallo allemaal, hier nog even snel een paar kaartjes van mij. Als jullie dit lezen ben ik druk met de opbouw van onze stand op de Krea Doe. Maar heb nog wat tijd gevonden om twee kerstkaarten te maken met de nieuwe Collectables van Marianne Design.


Zo heb ik deze twee kaarten gemaakt.
Snijd uit anjerwit een dubbele kaart van 10,5 cm x 30 cm uit uit ravenzwart een rechthoek van 10 cm x14.5 cm en een anjerwitte rechthoek van 9 cm x13,5 cm. Ruw de zwarte rechthoek op met een schuurpapiertje. Stans uit anjerwit en uit ravenzwart de collectables en bewerk de veer en de pen met Distress inkt. Stempel de tekst en de inkt vlekken met zwarte inkt. Lijm nu alles op je kaart. De tweede kaart is op dezelfde manier gemaakt.

Papicolor Original.



Dit is mijn bijdrage voor deze keer.
groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een leuk kaartje. Denk dat ik hem ga liften. Bedankt voor het delen. Succes met de opbouw.

gr. Silvia

Anneke zei

Prachtig, echt heel stijlvol. Less is more. Groetjes Anneke.

Neline zei

Prachtige kaart!
groetjes
Neline

Diny Sprakel zei

Wat een klasse kaarten. Groet Diny

Joke de Wit zei

Ohhh ben er helemaal weg van,zo mooi.groetjes Joke

marian zei

Prachtige kaartjes Hanny
Groetjes van Marian