woensdag 13 augustus 2014

Vandaag een kerstkaart.

Hallo allemaal, hier ben ik weer en voor vandaag heb ik een kerstkaart in elkaar geknutseld. Je ziet ze al maanden voorbij komen en dacht dan begin ik ook maar vast..... ben anders nooit zo vroeg. Bij Craft Emotions waren wat leuke kerstmaterialen binnen gekomen en ben daar mee aan de slag gegaan. Ik ben begonnen met een dubbele Anjerwitte (30) kaart van 14,5x14,5 cm daarop een vierkant uit
Azuurblauw (04) van 14x14 cm. en een anjerwit vierkant van 13x13 cm. Leg op het anjerwitte vierkant de Mask stencil kristallen (Craft Emotions) en bewerk deze met Distress inkt (tumbled glass) Stans uit azuurblauw de ster en de fairy-star  en nog een keer de fairy-star uit anjerwit, de stansen zijn van Marianne Design. Sempel de ster (Craft Emotions) met Distress inkt (tumblet glass) en knip deze uit. Plak nu alles op je kaart. Plak de twee fairy-stars een beetje schuin op elkaar zodat je een klein wit randje krijgt. Werk je kaart af met twee kleine klokjes en een strikje en als laatst een klein beetje glitter.

Dit is weer mijn bijdrage voor deze keer.
Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart weer Hanny,

Liefs Ineke

Veerle zei

Hele mooie kaart Hanny.
Groetjes van Veerle x

Anneke zei

Prachtige kerstkaarten. Mooie blauwe kleur.
Groetjes Anneke.

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Hanny.Groetjes Joke

Marina zei

Het is weer een prachtige kaart Hanny.

Groetjes Marina