vrijdag 29 augustus 2014

Friendship

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien. Het is een Fold kaart geworden en natuurlijk weer met het mooie designpapier. Ik kan er geen genoeg van krijgen.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Cardstock Barok groot Zilvergrijs kleurnummer 02 ~
~ Cardstock Hart/bloem Zilvergrijs kleurnummer 02 ~


Ik heb voor deze kaart allemaal mooie stencils van JoyCrafts gebruikt.


Werkwijze van de kaart:

* Snij zilvergrijs 30 x 30 cm
* Ril het midden op 15 cm
* Draai je karton een kwartslag en ril op 7,5 en 22,5 cm
* Snij aan beide kanten de bovenste 7,5 cm weg
* Maak de flapjes aan de onderkant allebei rond
* Werk je kaart af met randjes, kant, bloemetjes en tekststempel


Hierboven zie je de binnenkant. Het bovenste gedeelte vouw je ook naar binnen en de ronde flapjes naar elkaar toe. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


Ik wens jullie allemaal weer een fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke
.

2 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een prachtige kaart. Inderdaad is en blijft het heel mooi papier. Groetjes Anneke.

Margreet zei

Wat een schitterende kaart en prachtig papier
Groetjes Margreet