donderdag 24 juli 2014

Met Oprechte Deelneming.

 Hallo allemaal, vandaag weer mijn beurt om jullie iets te laten zien en het is een condoleance kaart geworden. Ik vind dit wel heel gepast bij de vreselijke ramp met de MH 17. Hoe raar..... deze kaart had ik al een poosje liggen maar er moest iets bij. Gisteren kreeg ik deze prachtige stempel binnen en dacht gelijk deze past er mooi bij. De kaart is heel eenvoudig gebleven. Snijd een dubbele kaart van 14.5x14.5 cm uit Hagelwit (30) en uit Muisgrijs (44) een vierkant van 14x14 cm. Stans uit Zilvergrijs (02) de rand van Marianne Design. Deze voorzichtig aan twee kanten stansen. Lijm deze op het vierkant van 14x14 cm en lijm het lint in het midden van de uitgestanste rand. Lijm het geheel nu op de dubbele kaart. Stempel met zwarte inkt de prachtige Noor stempel en plak dan de tekst. Ik heb dit met stickers gedaan, maar het kan natuurlijk ook met een mooie bijpassende tekststempel.
Je kan zien dat ik wat glans karton heb gebruikt, het is van Papicolor maar kan het helaas niet in de webshop vinden. Vandaar de andere grijze kleuren met een nummer.
Dit is weer mijn bijdrage voor deze keer. Nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

Anneke zei

Heel mooi Hanny. Ook de gedachten achter deze kaart.
Groetjes Anneke.

Veerle zei

Een prachtige kaart Hanny, en een opsteker voor ons allen die een dierbare hadden op vlucht MH17.
Dank je wel.
Hartelijke groetjes van Veerle.

Diny Sprakel zei

Hanny, wat fijn dat je op deze manier het medeleven van ons team met de slachtoffers vormgeeft. Mooie kaart. Groet Diny

Liefs Ineke zei

Mooie kaart Hanny

Liefs Ineke

Annie Fransen zei

Heel lief Hanny en heel toepasselijk . Groetjes Annie