zaterdag 5 april 2014

Swirls


Swirls.....allemaal swirls op deze kaart.
Geèmbost, geborduurd, uitgestanst en....op het nieuwe design karton.

Zo leuk: er is nieuw original design karton van papicolor, A4 formaat of 30 bij 30 cm.
Beide kanten zijn bedrukt, het leuke is dat het zo mooi combineert met het effen original karton.

Voor deze kaart ben ik begonnen met een vierkante kaart in de kleur lavendel.
Daarop een laag van het nieuwe karton (swirl, nr 21 lavendel)
Dan een enkele witte kaart van 13 bij 13 cm en toen ik de swirls op het karton zag moest ik opeens denken aan een embos/borduurmal van enkele jaren terug. Die heb ik weer eens opgezocht en de witte kaart ermee geëmbost, de gaatjes geprikt en daarna geborduurd.
Daarna was het even zoeken naar wat ik nog meer op de kaart wilde. Want eigenlijk vind ik die geëmboste en geborduurde swirls zo mooi dat het bijna jammer is om er iets op te plakken. Maar dat is ook weer zo kaal.
Daarom de tekst op een stukje karton gestempeld, uitgestanst en opgeplakt.
Op het laatst afgewerkt met vlindertjes en een swirl.

Gebruikt van papicolor:
original karton, nr 30 hagelwit
original karton, nr 21 lavendel
original design karton, 301812 A4 karton, swirl, 200 grs. kleur 21 lavendel
Voor zover ik heb begrepen staat het (nog) niet in de webwinkel en is het vooralsnog alleen in (hobby)winkels te koop.


Het karton is ook zo handig en leuk voor doosjes, daarom even dit doosje erbij gemaakt.
Het is uitgestanst met een nestabilitie.


Groetjes, Hannie

3 opmerkingen:

Crealien zei

Wauw wat een super mooi kaartje zo met al die swirl!!

Fijn weekend.

Groetjes Evelien

manon's kaartenhoekje zei

wauw schitterend gedaan hannie

groetjes manon

Marina zei

prachtige kaart Hanny mooi in combinatie met het papier!

Groetjes Marina