vrijdag 25 april 2014

Blauwe bloem


Voor vandaag heb ik niet 1 maar 3 kaarten gemaakt.
Niet dat dat mijn opzet was maar ik had 3 dezelfde knipvellen dus ik dacht na de eerste kaart, ik maak er nog 2.


De opzet is bij alle drie hetzelfde alleen het witte gedeelte is elke keer anders af gemaakt.


Begin met een vierkante kaart van 13,2 bij 13,2 cm.
De enkele laag die daarop is geplakt heb ik uitgestanst met een nestabilitie, beide in de kleur lavendel.
Daarop komt een enkele laag van 11 bij 11 cm, irisblauw.
En dan een hagelwitte laag van 10,6 bij 10,6 cm.
Deze laag afwerken met stansjes, embossing of borduren.
Tot slot het 3d plaatje erop.


Gebruikt van papicolor:



Groetjes, Hannie

2 opmerkingen:

Marina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marina zei

Prachtige kaarten Hanny lekker ouderwets handwerk leuk om dat ook weer eens te zien.

Groetjes Marina