maandag 3 juni 2013

Zoals het klokje thuis tikt...


Hierbij mijn kaart waarbij ik het mooie Papicolor Original hagelwit heb gekozen.

De Joy/Noor stempel 6410/0043 heb ik met versamark afgedrukt , embossingpoeder clear erover en verhit met de heatgun. Daarna de achtergrond met div tinten Hero Arts schaduw inkt geblend tot een mooi geheel.
Even na poetsen de kaart zodat het teveel inkt van het clear af is. En met de fired brick distress marker nog wat rood aangebracht.


En hoe leuk is dit Joy/Noor klokje, uit de Back in Time serie, die heb ik in de mal laten zitten en geblend met inkt, daarna bewerkt met UTEE, klein pareltje en voila, geweldig leuk accent.


En om het net even wat nostalgie mee te geven de Joy/Noor 6002/0133 over de kaart heen gebogen en aan de achterkant vast gezet. Ook deze bewerkt met versamark en UTEE.

Hoop weer wat stempel inspiratie te hebben gegeven.
Warme groetjes,
Anita.

10 opmerkingen:

Yvonne zei

Wauw, wat is dit mooi zeg!!
liefs Yvonne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Deze is ook weer geweldig!!!!!!!!!!!

Groetjes Jannie

Marja Sch zei

Wow heel mooi. Gr Marja

manon's kaartenhoekje zei

wauw heel mooi anita prachtig gedaan weer

groetjes manon

Monique Kools zei

Schitterende kaart. Is toch wel een superstempel,met veel mogelijkheden.
groetjes Monique

Unknown zei

Das ist eine wunderschöne Karte geworden. Genau nach meinem Geschmack.
LG
Martina

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart.

groetjes karin

Unknown zei

Zo simpel te maken en zooo mooi! Je moet maar een goed idee hebben....

Elfjesdroom zei

Wat is ie weer mooi , anita..... en voordat ik naar beneden scrolde wist ik dat ie van jou was , poeders , utee, van een witte kaart naar iets supermoois maken dat is jouw talent.....
groetjes ELvira