maandag 4 maart 2013

Voor Pasen.


Hallo, lieve blogdinnen,

Vandaag is het mijn dag om op het Papicolor-blog een creatie te laten zien.
Binnenkort is het Pasen.....vandaar dit Paasmandje.
Ik zou chocolade-eitjes in het mandje kunnen stoppen, maar met die mannen hier in huis heeft dat geen enkele zin.....binnen no-time zijn ze dan op.
Voor de versiering heb ik dus maar een papieren ei gemaakt en dat samen met 2 kuikentjes en 1 haasje in het mandje gestopt.
Dit ei zal wel tot Pasen weten te "overleven".


Het idee van dit mandje komt van internet, maar de link werkt niet meer. Helaas kwam ik daar pas achter nadat ik bovenstaand mandje al helemaal af had.....dus moest ik opnieuw beginnen voor de workshop.
Ja.....ik moet er iets voor over hebben om jullie "aan het werk" te zetten.

De workshop/tutorial is HIER te downloaden.

Benodigdheden:
Lin & Lene stencil 1201/0058 van Joy Crafts voor de borders
Lin & Lene stencil 1201/0059 van Joy Crafts voor
de kuikentjes, de haasjes en het ei

Werkwijze:
Zie de DOWNLOAD


Voor de versiering van het 2de Paasmandje heb ik de volgende producten gebruikt:

Original karton narcis-geel nr. 28
Lin & Lene stencil 1201/0058 van Joy Crafts voor de borders
Lin & Lene stencil 1201/0059 van Joy Crafts voor
de kuikentjes, de haasjes en het ei
Cutting- & Embossingstencil 6002/0027 van Joy Crafts voor het vlindertje
Vintage Flourishes 6003/0014 van Joy Crafts voor de swirls
Vintage Flourishes 6003/0018 van Joy Crafts voor het uiltje

Heel veel freubelplezier

Liefs Wilma

10 opmerkingen:

Chrissy zei

Gorgeous little Easter baskets..love the chickens and rabbits and the pretty detail along the bottom..gorgeous.

Luv CHRISSYxx

Elly zei

OOh wat een super lief paasmandje Wilma!! Hartstikke leuk gedaan!!

groetjes, Elly

Margreet zei

Wat een prachtig paasmandje
Groetjes Margreet

Linda zei

Ohhhhhhhh wat lief, zo leuk gedaan. Ik hoor de kuikens bijna piepen haha
gr linda

KarinsArtScrap zei

schitterend Wilma super gemaakt.
het is een mooi geheel.

groetjes karin

Liefs Ineke zei

Prachtig gemaakt Wilma.

Toppie gedaan.

Groetjes van Ineke

Anoniem zei

Dank je wel.Ik kwam hem tegen op internet maar inderdaad geen link dus je hebt iemand heel blij gemaakt op de maandagmorgen.

Het is zo leuk! denk nog leuker dan met eitjes wat ik ook nu niet op tafel hoef te zetten.

Groetjes Mia

Hannie Stoel zei

Heb je supermooi gemaakt Wilma.
Hier al net zo hoor met die snoepers, er is weinig veilig.

groetjes, hannie

Diny Sprakel zei

Heel mooi gedaan Wilma.

Boukje zei

Mooi gemaakt, ziet er feestelijk uit!
Groetjes Boukje.