woensdag 6 maart 2013

Coffee Time.


Hallo allemaal, Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt met het mooie Scrapbook Assorti Autumn Karton "papier" Het goud waar ik de klok mee heb gestanst is namelijk dun papier. Het is dan wel geen herfst maar ik vind dit een hele mooie combi van kleuren.
Zo heb ik de kaart gemaakt.
Snijd een dubbele kaar van 14.5x14.5 cm en een vierkant van 14x14 cm uit Design papier.
Stans de Creatables uit de Autumn collectie, LR 0145 bloemen, LR 0249 ranken, LR 0157 en de LR 0192 takjes, LR 0158 vlinders. Stans uit Anjerwit 03 LR 0249 rank, LR 0157 takje, Stans de Craftables CR 1234 klok uit het dunne goud papier, en de CR 1238 kopje uit anjerwit. De cirkel achter de klok heeft een doorsnee van 10 cm, en de binnenste cirkel een doorsnee van 6 cm. De bloemen heb ik nat gemaakt verfrommelt een brad in het midden om ze vast te zetten en toen laten drogen. Verder heb ik alles bewerkt met Disstres inkt. Als laatst heb ik de stempel EWS  2207 op anjerwit afgedrukt en uitgeknipt. De kaart heb ik verder afgewerkt met plakparels.

Hier nog een keer de kleuren Papicolor.
                         
Assorti Autumn.
Anjerwit 03

Dit is voor vandaag weer mijn bijdrage en wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Hanny,

groetjes, Hannie

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
Groetjes Margreet

nans'creablog zei

Een prachtige kaart.

Groetjes,
Nans

ellyscard creatief zei

Heel mooi kaartje.
Gr Elly

Boukje zei

Mooi kaartje!
Groetjes Boukje.

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Mooi kaart hoor Petra , zou zin krijgen in een kopje ;)
Groetjes Emma

Hennie Kloppenburg zei

Wauw mooi zeg, ik hou niet van goud, maar dit vind ik wel mooi!
gr. Hennie

manon's kaartenhoekje zei

die is leuk zeg

groetjes manon

ursula Uphof zei

Wat een prachtig kaartje, groetjes, Ursula