zaterdag 3 augustus 2019

Feestje

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een kinderkaart gemaakt. Dat is altijd weer leuk vind ik omdat je lekker allemaal vrolijke kleurtjes kunt gebruiken en vrolijke kleurtjes heeft Papicolor genoeg in het asssortiment.

Ik heb als basis uit hagelwit feest geknipt. Hierop de letters nogmaals uit een warme gele tint. (Mosterdgeel, 301948). Vervolgens ben ik de diertjes uit gaan stansen. Hiervoor heb ik wel de orginele kleuren gebruikt. Dus voor de pinguin ravenzwart (301901), oranje (301911) en hagelwit (301930). Voor het nijlpaardje koos ik muisgrijs (301944). Dat is een mooie warme grijstint.
Met een gelpen bracht ik nog wat accentjes aan op de dieren.

Op een kinderkaart mogen ballonnen natuurlijk niet ontbreken. Deze stanste ik uit uit legergroen (301954), blauw (301955)  en rood (301918).
De "touwtjes" van de ballonnen deed ik weer uit ravenzwart (301901)

Ik zal de gebruikte materialen nog even op een rijtje zetten
Sakura gellyrolls wit 3st. Nr. POXPGBWH3

Fijn dat je vandaag weer even langskwam op ons insipratieblog.


Geen opmerkingen: