woensdag 21 augustus 2019

40 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Voor een oom en tante die 40 jaar getrouwd zijn moest natuurlijk een kaart gemaakt worden. 
Ik koos als eerste een plaatje en daarna uit de uitgebreide collectie kleuren cardstock 3 tinten blauw die er bij goed bij pasten en hagelwit cardstock.


Voor de basis gebruikte ik irisblauw cardstock, hierop kwam het lavendel cardstock. Om accenten aan te brengen stanste ik de mooie gedetailleerde cirkel en de randstans uit. Dit deed ik met nachtblauw cardstock.

De lavendelkleur deed ik met een embossingfolder door de stansmachine.
Dat deed ik ook met een stukje hagelwit cardstock. Echter hier deed ik op de verhoogde kant van de embossingfolder voorzichtig inkt zodat het patroon niet alleen er in gedrukt werd, maar ook van inkt voorzien. Op deze manier kun je zelf heel goed "designpapier" maken in de kleur die je wil.

Uit de donkere blauwe tint sneed ik het getal 40. 
De zijkanten werkte ik af met kant.

Het gebruikte materiaal nog even op een rijtje

Hebben jullie gezien dat Papicolor weer nieuwe kleuren in haar assortiment heeft genomen? Ook als particulier kun je hier gewoon vanaf de website bestellen en wordt je bestelling netjes thuis verpakt en thuisbezorgd.

Geen opmerkingen: