donderdag 21 februari 2019

Oud werktuig

Hallo allemaal,

Wat fijn dat je vandaag weer een bezoek brengt aan het inspiratie blog met Papicolor papier.
Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie.

De basis is een kaartvorm van Dutch Doobadoo en deze heb ik in 3 kleuren uitgeknipt. De taupe kleurige laag heb ik door een embossingfolder gehaald met gereedschappen erop. (Hier zie je nu de kaart af is helaas niet meer zo veel van)


De tandwielen heb ik uitgestanst uit zwart cardstock, daarna even in de versamark gedrukt en vervolgens bestrooid met embossingpoeder (clear). Dit hoeft niet heel netjes omdat ik dat wel vond passen bij het oude werktuig op het plaatje. Het clear embossingpoeder geeft een heel mooi glansje aan de tandwielen. Ik hoop dat dat op de foto te zien is.


De tekststempel is van Craft Emotions en is ook te koop bij Papicolor.


Het is een hele handige set met verschillende maten teksten en ook nog eens hele diverse teksten. Dus heel breed te gebruiken.

De kaart is afgemaakt met wat gestanste gereedschappen.


De gebruikte materialen van Papicolor zijn:


Geen opmerkingen: