zondag 3 februari 2019

Baby voetjes

Hallo allemaal,


Papicolor heeft naast papier ook hele leuke stempels van diverse merken in haar assortiment. Eén van die merken is Woodies. Dit zijn hele leuke ronde houten stempeltjes in 2 maten: De mini's (11 mm) en de normale (30 mm). Ze zijn er ook in allerlei thema's. Bijv. Holland, Kerst, Maritiem, Teacher. De serie Teacher is bijvoorbeeld heel erg leuk voor docenten basisonderwijs.


Ik ben aan de slag gegaan met de mini voetjes uit het Baby thema.


Ik ben begonnen om een basiskaart te maken van Recycled Kraft (15x30 cm). Hierop hagelwit cardstock wat ik met een embossingfolder met babyvoetjes  door de stansmachine heb gehaald. Hierop een plaatje van Joy!Crafts.


Op het gestanste hart kwamen stempelde ik de voetjes.

Maar ook op de envelop kwamen de voetjes terug. De woodies stempels maken mooie scherpe afdrukken en op deze manier past de envelop dus heel mooi bij de kaart



Hieronder nog even de set compleet. Het stempeltje vindt je links op de foto.



Gebruikte materialen van Papicolor

Fijn dat je even langs kwam op het blog en ik zou het heel leuk vinden als je de moeite nam om een reactie achter te laten.

Geen opmerkingen: