donderdag 18 oktober 2018

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien op ons blog van Papicolor. En natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van mooi papier van Papicolor.


Ik heb de volgende papiersoorten gebruikt:



Ik heb een snijmal en embossingfolder van Mariannedesign gebruikt.


Snij een dubbele kaart van donkerbruin van 14.8 x 14.8 cm
Snij een enkele witte kaart van 14.4 14.4 cm
Snij een enkele kaart oker geel van 14 x 14 cm


Embos het okergeel met een embossingfolder


Snij een enkele kaart wit van 12 x 12 cm
Snij een enkele kaar 11.6 x 11.6 cm


Bewerk het okergeel met de embossingfolder


Snij de mal uit wit en de achtergrond van de mal uit donkerbruin. Je kunt het plaatje ook met de mal uitsnijden, zodat deze mooi past.


Bewerk alle randjes met distressinkt


Plak nu alles op elkaar, maar verwerk eerst je kantje tussen de kaart


Het mooie plaatje is van Jelliedesign




Dit is vandaag weer mijn kaartje voor jullie. Ik hoop dat ik jullie hier mee kan inspireren. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Ineke




Geen opmerkingen: