dinsdag 16 oktober 2018

Handwerken

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om hier iets te laten zien.  Mijn basis is een ticketmal van Studio Light.

Ik ben begonnen met hagelwit cardstock, hierop het grijze cardstock. Als 3e laag lichtroze. Dit lichtroze cardstock heb ik met een embossingfolder door de stansmachine gehaald.

Vervolgens heb ik 3 stukjes cardstock gesneden, hagelwit, lichtroze en muisgrijs.
Eveneens uit muisgrijs sneed ik met een mal van Marianne design de achtergrond waarop ik het plaatje van Gerda's Hobbyshop (GH3377) zette.
Op dit stuk van de kaart kwam  verder een strookje kant, een metalen hoekje, een grote strik en een stans van een klosje garen, naald en schaartje
Aan de binnenkant van de ticket kwam nog een stans van een paspop.

Op de voorzijde kwam een strookje kant, wat uitgestanste knoopjes en een naaimachine.

Het gebruikte papier van Papicolor zal ik nog even voor je op een rijtje zetten

Cardstock Hagelwit 298930
Cardstock lichtroze 301923
Cardstock grijs 301958
Cardstock muisgrijs 301944.

Fijn dat je vandaag even langskwam en ik hoop dat je de moeite wil nemen om een reactie achter te laten.




Geen opmerkingen: