zondag 5 augustus 2018

Love the beach


Wat een fantastisch zomerweer is het in Nederland!
Heerlijk om op het strand schelpen te zoeken.

Ik heb deze zomerse kaart gemaakt van het papier van Papicolor


Maak een basiskaart van recycled kraft wit.
Hier heb ik een stukje gaas op geplakt (het is niet echt gaas, maar van dat gaas wat soms om een bos bloemen heen zit, geen idee hoe dat heet, maar ik bewaar het altijd, leuk om te gebruiken!).
Hier bovenop een stukje cardstock original babyblauw.
Hier heb ik een mooi plaatje van het strand/zee op geplakt.


Vervolgens heb ik wat schelpen uitgestanst uit wit papier.


Een beetje bewerkt met verschillende kleuren distressinkt.


En de schelpen heb ik in hartvorm op het plaatje geplakt.


Als laatste heb ik nog wat kleikorreltjes ertussen geplakt.
Is het geen mooi geheel geworden.


Gebruikt van Papicolor:


Geen opmerkingen: