zaterdag 11 augustus 2018

Kaart en tip

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om voor een stukje inspiratie met het mooie Papicolor Papier te zorgen. Maar eerst wil ik jullie nog even een tip geven. Misschien ben je net als ik een fan van het papier van Papicolor of wellicht ken je het papier nog niet zo goed. Het papier is er in heel veel mooie kleuren die onderling goed combineren, maar die je natuurlijk ook heel goed kunt combineren met allerlei soorten designpapier die je hebt. Als je altijd de juiste kleur wil kiezen is de kleurenwaaier heel handig. Op deze manier weet je altijd welke kleur het beste past en koop of bestel je altijd de juiste kleur. Heel handig dus en wat mij betreft onmisbaar.


Maar dan nu over naar mijn kaart. Deze keer is het maar een klein kaartje waar ik 3 kleuren papier voor heb gebruikt.

Ik ben begonnen om uit het blauwe papier de stans te snijden. Daarna uit het lavendelblauwe papier de tweede stans gesneden en geembost. 
Vervolgens een vierkant gesneden uit het blauwe papier en daarna de basiskaart uit hagelwit cardstock in de maat 12,5 x 12,5. Deze heb ik bewust iets groter gedaan zodat er een wat bredere rand onstaat, wat een chique effect geeft.
Ik heb er nog geen tekst op gezet, zodat hij nog voor veel gelegenheden te gebruiken is.

Het gebruikte papier van Papicolor:






Geen opmerkingen: