donderdag 26 juli 2018

Happy Birthday

Goedemorgen allemaal : )

Voor vandaag heb ik maar weer eens een verjaardagskaart gemaakt want die kun je natuurlijk nooit genoeg hebben toch?

Dit is een vrij eenvoudige maar toch een vrolijke kaart en ik heb deze cardstock kleuren gebruikt van Papicolor:







Het formaat van de kaart is 11,5 x 15 cm.
de roze bovenlaag heb ik geëmbosst met een embossfolder van de action waar ook leuke bijpassende stempeltjes bijzitten.Uiteraard heb ik ook weer alle randen geïnkt met distressinkt.
Daarna wat leuke rand stansen uitgezocht, een stukje kant en vrolijk gekleurde bloemetjes.


En als laatste weer een hoekje gemaakt in de kaart zelf om de labels in te doen anders vind ik een kaart altijd zo saai :)
En zo kun je iemand weer verrassen met een mooie verjaardagskaart :D

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer,
Lieve groetjes, Sandra



1 opmerking:

Aartje zei

Mooi Sandra, leuk idee om een hoekje voor van die leuke tagjes te maken.
Groeten, Aartje