woensdag 4 juli 2018

Beter laat dan nooit...........

Hallo allemaal :)

deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor mijn (stief)vader.
Officieel is het mijn stiefvader maar ik heb hem altijd gezien als mijn vader want hij was al in ons leven vanaf mijn 8e en is er altijd voor ons geweest :)
En dan mag er best wel eens een keer dankjewel worden gezegd voor al die jaren dat hij er voor ons was hoe moeilijk het soms ook was.Dus heb hem ook nog een box heerlijke merci chocolade bijgegeven en nog een handgemaakt kado met lekkers erin :)



Voor deze kaart heb ik een mooie "alie"stans gebruikt :)
Uiteraard heb ik alle randen weer geïnkt met distressinkt



de kaart is ongeveer 10 x 14,5 cm


bijpassende kleur bloemetjes erbij gezocht


de tekst heb ik zelf getypt in diverse lettertypes en daarna uitgeprint


gebruikte materialen




dankjewel voor het bezoeken van mijn site en tot de volgende x :)


1 opmerking:

Aartje zei

Prachtig Sandra, mooi die warme kleuren voor deze hele warme kaart.
Groeten, Aartje