zaterdag 17 februari 2018

Liefde en Geluk

Hallo allemaal,

Fijn dat je vandaag weer langs komt op ons inspiratieblog. Ik hoop je vandaag weer te voorzien van wat inspiratie.

Als een stel gaat trouwen of samenwonen wil je ze natuurlijk veel geluk wensen.
Hoe kun je dat beter doen dan met een klavertje 4.


Vandaag wil ik je graag uitleggen hoe je deze heel makkelijk kunt maken met een paar stansen.

Werkwijze:
Het mooie Papicolor papier is er in veel verschillende kleurschakeringen van 1 kleur dat maakt het heel makkelijk om tinten bij elkaar te zoeken. Ik ben begonnen met het kiezen van 2 tinten groen.

Uit het groen heb ik 8 harten gesneden met een harten stans (Aurelie), 4 grote en 4 kleine.

Ook sneed ik een cirkel uit de donkerste kleur groen.

Plak nu de kleine harten in de grote harten
Lijm deze grote harten vervolgens op de cirkel

Nu is de basis klaar van je klavertje 4 en kun je beginnen met de aankleding.
Ik stanste met de cirkel stans een romantisch plaatje uit en matte deze op een iets grotere anjerwitte cirkel.

Uit anjerwit cardstock stanste ik de bloemen (Elisabeth Craft) en de bladeren zijn gestanst met een stans van Cheery Lynn.


Gebruikte materialen Papicolor
Karton Orginal A4 Mosgroen no. 301951
Karton Orginal A4 Legergroen no. 301954
Cardstock Orginal 302 x 302 mm Anjerwit no. 298903

Overige gebruikte materialen
Vintage vel Nellie Snellen
Aurelie Hartenstans
Aurelie cirkel stans
Elisabeth Craft bloemen
First Edition border dies (alleen de kleine hartjes komen hieruit)
Cheery Lynn bladeren stans

Ik hoop dat ik je met deze kaart heb kunnen inspireren om ook eens op een andere manier met je harten stanssen aan de slag te gaan. Zo ja, laat het dan eens zien in onze facebook groep "Creaties met papier"

Groeten, Aartje


Geen opmerkingen: