maandag 5 februari 2018

All my Love

Hallo lieve lezer,

Met Valentijn in aankomst heb ik een leuk doosje
gemaakt.


Het patroon is gesneden met de Cricut machine, het ontwerp
dat ik heb gebruikt voor de box en datum is van een Cartridge die 
ik gelinkt hebt aan mijn account.
De tekst aan de achterzijde is een patroon dat je krijgt bij de Cricut machine. 


Het leuke van de Cricut machine is dat je er ook mee kunt schrijven/tekenen.
Heel handig als je niet zo goed bent in Handlettering.
De tekst All my Love heb ik omgezet van een snijbestand naar een schrijfbestand. 
De machine vraagt dan vanzelf om de stift te plaatsen. 
Ik heb hiervoor de Glitterpen van Cricut zelf gebruikt.
De letters worden open getekend, nadat het patroon klaar was en ik 
het van de mat heb gehaald heb ik de letters ingekleurd met de glitterpen.
Je kunt hier ook nog een andere kleur voor gebruiken. 
Als je het doosje gaat vouwen, wacht dan wel even tot de inkt goed gedroogd is
om vlekken te voorkomen. 


De box is als eerste uitgesneden uit Original karton kleur Heide
De Datum is gesneden uit de kleuren Rood en Licht roze


Voordat ik de box in elkaar heb gevouwen heb ik eerst de datum
op de box geplakt. Vervolgens het boxje in elkaar gevouwen, de randen 
vastgeplakt met lijm.
Afgewerkt met bloemen en takjes.
De takjes zijn gestansd uit Legergroen

Wist je dat Papicolor een hele collectie leuke doosjes in het assortiment heeft?

Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


1 opmerking:

Aartje zei

Echt een mooi kadootje om te geven met Valentijds dag.
Prachtig gemaakt Lydia.
Groeten, Aartje