woensdag 13 december 2017

To someone special this Christmas

Hallo allemaal,

Fijn dat je vandaag dit blog weer bezoekt. Ik heb vandaag een kerstkaart voor jullie.



Ik heb voor deze kaart 2 kleuren cardstock gebruikt: Anjerwit en Wolkengrijs. Het anjerwit is een prachtige warme witte tint, die een mooie chique uitstraling heeft.

Ik ben voor deze kaart begonnen met het op maat snijden van het anjerwitte cardstock (13,5 x 27cm )
Vervolgens heb ik uit het grijze cardstock een vierkant van 13 x 13 cm gesneden.
Eveneens uit anjerwit heb ik met een Spellbinders stans (Isabella Frame) een mooie gedetailleerde achtergrond gestanst, welke ik vervolgens met mijn stansmachine ook nog ge-embost heb. Dit levert een heel mooi effect op.
Vervolgens heb ik uit het cardstock ook de pinguïns uitgestanst en deze in de vorm voorzien van inkt.

Hierna ben ik alles in elkaar gaan zetten. De tekststempel heb ik met een stempeltool in rode inkt op de juiste plek gezet.

Ik heb veel met foamtape gewerkt zodat er diepte in de kaart komt. Als laatste nog een organzastrik om het geheel af te maken.


Het gebruikte papier is:
Anjer wit 302x302 mm  no 298903
Wolkengrijs  A4 no. 301929


Ik hoop dat ik je op deze manier weer heb kunnen voorzien van enige inspiratie. Als je een reactie achterlaat vind ik dat heel leuk.


Groeten, Aartje



2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een gave kaart Aartje.
Groetjes Diny

Henriette Geurkink zei

Dank je wel Diny.