zaterdag 9 december 2017

Koperen huwelijk


Wat is het leuk om een persoonlijke kaart te maken bij een jubileum.

Deze keer voor een koperen huwelijksfeest.


Als eerste heb ik een stencil van Dutch Doobadoo in 3 verschillende maten uit drie verschillende kleuren papier geknipt.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn:


enkel malen de randmal gestanst en deze tussen het kraft en turquise geplakt. 
Om de rondingen te maken heb ik de mal wat ingeknipt.


Dit is de basis van de kaart.
Ik heb met het lijmpistool de rietjes op de kaart geplakt. 


Hierna ben ik diverse mallen gaan snijden uit cardstock original hagelwit en original metallic turquoise-250-grams
Dit zijn de mallen van Joy en Noor die ik gebruikt heb.




De hartjes mal heb ik bewerkt met versamark en embossingpoeder.

Kijk eens hoe een leuk resultaat dit geeft. 


Met de kleine letters de namen in de mal gezet wat net de persoonlijke touch geeft aan deze kaart. 


Als laatste nog een klein bloementoefje met een roos en wat versiering.
En de persoonlijke kaart is helemaal af. 
Hier de kaart nogmaals in zijn geheel. 



Gebruikt papier van Papicolor
scrapkarton recycled bruin
cardstock original hagelwit
original metallic turquoise-250-grams

Geen opmerkingen: