vrijdag 24 maart 2017

Memories

Hallo allemaal,

Ik heb eens lekker zitten spelen met Papicolor papier, Distress Inkt, Versamark, wit embossingpoeder, een stempel en water. Hieruit is onderstaande kaart gekomen.

 
Als basis heb ik een stuk hagelwit cardstock van 22 x 14 cm dubbelgevouwen en hierop felroze cardstock van  10,5 x 13,5 cm geplakt. Hierna heb ik een stuk hagelwit cardstock van 10 x 13 cm gesneden, bewerkt met verschillende kleurtjes Distress Inkt en bedruppeld met water. Het water laat je even op de kaart liggen alvorens je deze met een papieren doekje er weer af dept. Hierdoor ontstaan er speelse watervlekjes op de kaart.

 
Toen ik klaar was met mijn achtergrond heb ik met Versamark de veer erop gestempeld, wit embossingpoeder erop gestrooid en met mijn heattool e.e.a. gedroogd. De veer heb ik ingekleurd met Distress Inkt. Hierna plak je de kaart op het felroze cardstock. Nog een mooie toepasselijke tekststempel en de kaart is klaar.
 
 
♥♥♥


Hieronder nog even op een rijtje het gebruikte Papicolor papier:
Cardstock Original Hagelwit (No. 298930)
Cardstock Original Felroze (No. 298912)

Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven. Heel veel knutselplezier en tot de volgende keer.

Veel liefs,
Glenda