dinsdag 28 maart 2017

Hello


De lente is begonnen. Dat betekend dat de bloesem zo langzamerhand weer in de bomen komt, ook de magnolia begint binnenkort weer te bloeien. Prachtig!

Bij Papicolor zijn er dit jaar nieuwe kleuren van gerecycled kraft op de markt gekomen. 
Vandaag laat ik jullie zien dat dit kraft ook prima gebruikt kan worden om op de kleuren met je potloden.


De magnoliastempel (Craft Emotions) heb ik met zwarte stempelinkt op het kraft (recycled kraft roze) gestempeld. Ik heb met behulp van een masker een mooi tafereeltje gemaakt.
Vervolgens ben ik met mijn Derwent Coloursoft potloden aan de slag gegaan.


Ik heb de volgende kleuren gebruikt: 010, 040, 150, 180, 410, 440, 500 en 720.


Vervolgens heb ik een basiskaart gemaakt van het roze kraft, het afdrukje uitgestanst en hier een mat van gemaakt met een bijpassende kleur van het original cardstock (lichtrose).
Ik heb nog een tekst uitgestanst en klaar is de kaart.


Gebruikte materialen van Papicolor:

1 opmerking:

Linda zei

Mooi gedaan Annemarie,
gr Linda