maandag 5 september 2016

MAGICAL


Hallo creatieve blogger,

Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met de "Accordion Oval Card" stans van Elizabeth Craft Design. Deze heb ik 3 x uit het lentegroen gestanst en uit paars 2 x het frame gestanst, de frams heb ik eerst op Stick It geplakt. Hier door zijn de losse bolletjes ook voor zien van een plak laagje en deze heb ik gebruikt om het midden deel van de kaart te bewerken. Hier voor heb ik het frame los op het middenstuk gelegd en dit op gevuld met de bolletjes en vervolgens weg gehaald.


Bovenstaande foto heb ik nog even gemaakt voor de duidelijkheid voor ik hem helemaal in elkaar zette.


Ook nog even een foto van de afdrukjes, ze zijn gekleurd met de Magicals van Lindy's Stamp Gang er zit een hoop glitter in maar dat komt op de foto niet goed uit. De afdrukjes zelf zijn uit een set van MFT - Magical Dragons.


Gebruikt Papier :

Paars : 298946
Lentegroen :  298952

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie altijd met plezier. 


1 opmerking:

Boukje zei

Ziet er vrolijk uit, leuk gedaan met al die bolletjes!
Groetjes Boukje.