donderdag 8 oktober 2015

Hele Mooie Kerstdagen!

Van pinterest haal ik heel veel ideetjes vandaan.
Zo ook dit idee om voor de voorkant van je kaart mica te gebruiken.
Zo creëer je een leuke "doorkijk"


Als basis ben ik begonnen met een vierkant te snijden uit nachtblauw karton van 13 x 13 cm. Dit vierkant heb ik bewerkt met embossingsenamel. De huisjes en kerkje heb ik gestanst uit recycled kraft karton grijs. 
Dottergeel achter de raampjes geplakt voor "verlichting".
Het heuvellandschap heb ik uit hagelwit karton gestanst, de bomen nog een keer uit mosgroen karton.



Snijd uit mica een rechthoek van 13 x 15,5 cm. Ril op 2 cm gemeten vanaf de korte kant.
Plak deze strook aan de achterkant van de kaart vast. 

Voor de vogels heb ik gebruikt:
Nootbruin, donkerbruin, anjerwit, oranje en zwart karton. 
Het takje is gestanst uit olijfgroen karton, en de mooie ster uit goudkarton.

Best een sjieke kerstkaart geworden zo.

gebruikte materialen papicolor:

Overige materialen:
Lr0283 horizon pinetrees
Lr0284 horizon wintervillage
Df3421 design folder winter landscape
Col1392 Eline's birds

Gezellig dat je langs kwam, graag tot de volgende keer.

groetjes
Neline

3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een schitterend kaartje!
De vogeltjes zijn prachtig!
Groetjes Diny

Rimmie zei

Heel mooi Neline!

Groetjes

Rimmie

Adriana zei

Wat mooi met die vliegende vogeltjes zo!