maandag 12 oktober 2015

Don't worry. Be Happy

Goedemorgen lieve lezers,

Wat vliegt de tijd toch weer snel voorbij, 
morgen word onze dochter alweer 3 jaar, dit hebben we 
afgelopen weekeinde gevierd. Zou daarom ook haast
deze blogpost zijn vergeten. 

Gelukkig werk ik altijd wat vooruit, de kaarten liggen dan wel klaar
alleen moet hij nog online om de kaart met jullie te kunnen delen. 



Voor deze kaart heb ben ik gestart met Original Metallic
snij hiervan een stuk van 10x14.5cm 
dit stuk heb ik geembost met een Aurelie embossing folder "blossoming Vine"
Dit stuk heb ik opgeplakt met 3d foam tape op een basis kaart gesneden
van Aubergine Smart Karton. Snij het Aubergine papier op 15x21cm en vouw dubbel,
Van Roomwit Smart Cardstock heb ik eerst een strook gesneden van 9cm
en hier met een Aurelie stans een circel uit gestansd.
Hierop is de beer van IndigoBlu gestempeld en zijn de randen aangezet
met distress inkt Dusty Concord.
Met een spelbinder mal heb ik de sierlijke cirkel gestansd uit Aubergine.
De witte cirkel is geplakt op de Aubergine cirkel. Beide cirkels zijn met 
3d foam tape geplakt op de basis kaart. 
De tekst ook van IndigoBlu is gestempeld op Roomwit en gestansd met een stans
van My Favorite Things. 


Op deze detail foto kun je goed zien dat alle onderdelen met
3d Foam tape zijn opgeplakt.

Hieronder nog even duidelijk het gebruikte papier

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


Geen opmerkingen: