woensdag 22 juli 2015

Baby

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een eenvoudige babykaart zien. Ik vind dit papier altijd zo mooi en ik heb de achtergrond met een embossing folder bewerkt. Zo heb je niet altijd designpapier nodig. Ik heb deze kaart gemaakt voor een neefje, die vorige week geboren is.


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Werkwijze van de kaart:

Snijd een witte kaart van 14 x 14 cm
Mat hierop het lavendel kleurig karton van 13,6 x 13,6 cm
Snijd wit van 11 x 11 cm
Mat hierop lavendelkleurig karton van 10,6 x 10,6 cm
Voordat je het lavendelkleurige karton opplakt embos je deze met een embossingfolder
Gebruik wat kantjes, bloemetjes, lintjes etc. en werk je kaart leuk af.


De mooie ronde mal is van Noor! Design.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. 
Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Gina zei

Heel mooi Ineke. En Joas is een hele aparte naam! Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! groetjes, Gina