zaterdag 4 juli 2015

A snowflake is winter's butterfly

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. 

Ik heb een winterkaart gemaakt voor jullie met schitterende mallen van Noor! Design en het leuke ovaal van Dutch Doobadoo.


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Werkwijze van de kaart is als volgt:

Teken op anjerwit de ovaal na en snij of knip deze uit
Doe dit ook op een maatje kleiner met het goud karton
Teken de op een na kleinste ovaal na op anjerwit en snij deze uit
Doe dit ook met de kleinste ovaal op het goud karton
Verwerk het plaatje achter de mal en de sterrenrand achter het goud karton
Leuk je kaart op met de bomen, bloemen en lint.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



Ik wens jullie een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan....een prachtkaartje!
Groetjes Diny