donderdag 18 juni 2015

Voor mijn moeder.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Papicolor en Crealies = mijn favoriete combinatie en ik mag
dit CaS-kaartje dan ook graag een PaC-kaartje noemen.
Dit kaartje heb ik voor mijn jarige moeder gemaakt.

De werkwijze:
Vouw een half scrapvel Original hagelwit no. 30 dubbel
Leg de vouw tegen de snijrand van de stans
Stans met een Crea-Nest-Lies XXL een dubbele kaart
Stans met dezelfde set een paars en een wit oplegvel
Stans met een On the Edge stans de rand uit de voorkant van de kaart
Stans met dezelfde stans uit paars karton de vorm
achter de voorkant van de kaart
Stans uit hagelwit karton de bloemen
Stans uit paars karton de bloemstelen en het blad
Stempel "Hartelijk Gefeliciteerd" op een restje wit karton
Maak met een Duo Die een tekstlabeltje
Plak e.e.a. op elkaar (zie foto)
Versier met Spikey Spots

Papicolor items:


Een hele fijne en gezellige dag toegewenst.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Wilma.
Groetjes Diny

Gina zei

Heel mooi Wilma. Met de manier waarop je je foto hebt gemaakt lijkt het wel of er ledlampjes achter de bloemen zitten :) Je moeder zal er alvast heel blij mee zijn! Groetjes, Gina