zaterdag 20 juni 2015

Baby girl

Soms heb ik van die dagen dan zit ik boven achter mijn bureau om een kaart te maken en heb ik gewoon geen inspiratie! Aangezien het weer mijn beurt was om jullie iets te laten zien moest ik iets bedenken dus maar even op pinterest gekeken! Gelukkig staat daar mee als genoeg op en zo kwam ik op het idee om eens wat met washi tape te doen. Ik heb er een geboortekaartje mee gemaakt altijd handig om in huis te hebben.
  



Gebruikte kleuren papicolor:

Papicolor original metallic steel 332

Werkwijze:

Snij uit het ravenzwarte een strook van 27 x 13,5 cm en en vouw het dubbel tot een vierkante kaart. Uit het hagelwit een vierkant snijden van 13 x 13 cm.
Plak verschillende stroken washi tap op de kaart het mag best wel verspringen om een speel effect te krijgen.
Stans de olifant uit het metallic steel. Voor de ballon heb ik 2 strookjes washitape  naast elkaar geplakt en toen de ballon uitgestanst.
Maak de ballon met een stukje zwart jute touw vast aan de slurf en plak het geheel op de kaart.
Voor de letters heb ik ook eerst een strook washi tape op het witte karton geplakt en daarna de letters uitgestanst zo heb je alles mooi bijpassend. 
Tot slot heb ik nog een stempeltje rechtsonder gedaan.

Dit was mijn bijdrage voor deze keer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Groetjes Marina

2 opmerkingen:

Els zei

Een heel mooi baby kaartje.
Groetjes, Els

Gina zei

Hele leuke kaart Marina! Groetjes, Gina