woensdag 24 december 2014

Romantiek

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien. Ik heb natuurlijk weer gebruik gemaakt van het schitterende designpapier van Papicolor. Ook heb ik weer gebruik gemaakt van mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb van de volgende papiersoorten gebruik gemaakt:

~ Cardstock hartbloem kleurnummer 22 heide ~


Werkwijze van de kaart:

Snij karton van 13 x 30,2 cm
Ril deze in het midden en aan beide kanten op 5,5 cm
Vouw de kaart in model
Snij het designpapier iets kleiner als het cardstock
Snij en embos de mallen en verwerk het leuk op de kaart met kant, roosjes e.d.

Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen toe en een Gezond, Gelukkig en Creatief 2015.

Hartelijke groeten van Ineke

1 opmerking:

♥ Yolanda ♥ zei

Hij is prachtig!
Mag ik vragen wel design papier je gebruikt hebt?
Groetjes Yolanda