vrijdag 26 december 2014

Een lichtje in donkere dagen.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit is mijn laatste kaartje met Papicolor karton, althans voor 2014.
Dit is geen echte kerstcreatie.....meer een creatie voor het Nieuwe Jaar.

Op het 3d-plaatje zien jullie een kaarsje branden en
ik hoop dat iedereen in 2015 de warmte van een lichtje
mag voelen, waarbij het lichtje ook vervangen
mag worden door vriendschap, gezelschap en/of familie.

Voor deze "ster" heb ik 6 labels gestanst uit cerise karton
en 6 labels, van een kleiner maatje, uit mosterd-geel karton. 
De gele labels heb ik met een Bits & Pieces van Crealies
bestempeld en hier en daar een plakpareltje opgeplakt.
De labels heb ik op een ster geplakt en daarop een
Elegant Frame met 3d-plaatje en een bloem met blaadje.

Papicolor items:


Een hele fijne tweede Kerstdag toegewenst en alvast
de aller-, aller Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar.

Liefs Wilma

1 opmerking:

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Wilma.Groetjes Joke