maandag 11 augustus 2014

Have a Blossom day.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor dit kaartje heb ik diverse stempels van Joy en
van Art Impressions gebruikt en stansen van Crealies.
De stempels heb ik met distress inkt op cardstock anjerwit no. 3
gestempeld, dus deze keer niet op speciaal stempelkarton.
Naast het anjerwitte cardstock heb ik het bruine

De kleine bloempjes en besjes heb ik, heel voorzichtig,
met een rode Copic Marker aangestipt.
Het cardstock "zuigt" de inkt op en gaat vloeien.
Dat geeft een heel mooi effect.....al zeg ik dat zelf.
Alle rechthoeken zijn uitgesneden met een set
Crea-Nest-Lies XXL stansen van Crealies.
De verschillende stippen heb ik met behulp van distress inkt
en een Masks & More template van Crealies aangebracht.


De bloemen heb ik gestanst met een Set of 3 Flowers en
de blaadjes met een Creative Shape.....beiden van Crealies.

De werkwijze is waarschijnlijk wel duidelijk.....stempelen, stansen,
alle gestanste delen met distress inkt bewerken,  bloemen in of op
elkaar plakken, alle losse delen op elkaar plakken en
de kaart nog versieren met plakpareltjes.

Et voilĂ .....Have a Blossom day.

Gebruikt van Papicolor

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtig Wilma. Heel mooi op elkaar afgestemd.
Groetjes Anneke.

Diny Sprakel zei

Een mooie combinatie van stemples en kleur, groet Diny

Bea zei

Schitterende kaart Wilma, prachtig in deze kleuren en leuke details.....

groetjes Bea.

Liefs Ineke zei

Een prachtige kaart weer Wilma.

Liefs Ineke