zondag 29 december 2013

Friendship


Ik heb een mdf hart bekleed met cardstock van Papicolor en dit bewerkt met sneeuwpasta.
Het cardstock is Original 302 x 302 cm in de kleur paars


Ik begin met hart hart op mijn cardstock te leggen en teken dit na met potlood.
Met de fijne kleine schaar van Joy!Crafts knip ik deze uit.


Ik leg het cardstock op een tissue met een stencil van Dutch Doobadoo 470.715.012 er overheen.
Ik ga nu met de spatel de Reddy sneeuwpasta aanbrengen. Ik smeer dit goed uit over het stencil.


De pasta heeft een mooie structuur een geeft echt een beetje dat glazige sneeuw effect.
Ik zelf vind dit erg mooi, meer uitstraling dan een andere pasta.


Dan plak ik het cardstock als de paste gedroogd is op het hart en heb ik het verder versiert.
Ik heb er een frame van Noor! Design op geplakt met bloemen, swirls en libelle's.
In het midden een mooie tekst gestempeld, en ik heb een leuk kado om te geven.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling !

7 opmerkingen:

Suzan zei

Hallo Joyce,

Prachtig hart heb je gemaakt, ik heb het opgeslagen en zal zeker een keer proberen of ik het ook kan maken,
Fijne jaarwisseling,
Suzan

lenywim35 zei

Prachtig hart Joyce. Gaaf gedaan. gr leny w

KarinsArtScrap zei

een mooie hart.

gr karin

Diny Sprakel zei

Mooi gedaan, Joyce. Geinig die masks
groet Diny

manon's kaartenhoekje zei

wauw joyce wat een prachtige creatie heb je gemaakt....

groetjes manon

Unknown zei

Prachtig weer Joyce!

Dora zei

prachtig! en wat mooi gedaan met dat stencil! prachtig geheel.