vrijdag 10 april 2020

Thuiswerken

Hallo allemaal,

Ik zit i.v.m. de corona crisis al 4 weken thuis te werken. Net als heel veel Nederlanders. Als je in deze periode jarig bent is het natuurlijk extra leuk om een kaart te ontvangen.
Ik heb daarom een kaart gemaakt met de verwijzing naar al dat thuis werk wat we doen

Als basis heb ik een dutch doobadoo gebruikt. Deze heb ik eerst uit kraft gesneden. Daarna uit anjerwit en als laatste uit Irisblauw.
Op het blauwe cardstock heb ik een achtergrond stempel met "handschrift"gestempeld.
Het plaatje is van Joy!Crafts. 
Ik heb de kaart aangekleed met stansen van Joy1Crafts, First Edition en Elisabeth Craft. 
Ik vond het leuk om contrasten te verwerken dus de stans van de laptop maar ook een stans van een envelopje.
De tekststempel is van Craft Emotions.

De gebruikte producten nog even op een rijtje:

Pas goed op jezelf de komende tijd.


2 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat een schitterende kaart heb je gemaakt Aartje!
Groetjes en een fijn paasweekend,
Diny

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Aartje dat wel heel erg toepasselijk is voor deze tijd.
Liefs Wilma ☺☺☺