vrijdag 6 maart 2020

Baby

Hallo allemaal,

Het komende voorjaar inspireerde me om een babykaartje te maken. Nu houd ik niet echt van hele zoete roze babykaartjes dus ik heb hier ook voor een wat stoerdere combinatie van kleuren gekozen. In dit geval dus de tinten anjerwit, lichtrose, heide en muisgrijs.


De basis voor deze kaart is een shape art van Dutch Doobadoo: Shield (470.713.176)
Deze heb ik eerst uit muisgrijs geknipt en daarna uit anjerwit. Als laatste een laag licht rose.
De lichtrose laag heb ik met een embossingfolder door de stansmachine gehaald.
Uit de kleur heide sneed ik een hart. Uit anjerwit sneed ik een smalle strook. Op dezr strook lijmde ik een hartenstans (First Edition borderdies fedie160) in de kleur heide.  Uit het muisgrijs sneed ik een rechthoek. Hierop kwamen de heide kleurige hartjes die uit de stans vielen.

Onderin kwam het hertje van Marianne Design (Col1401). Deze stanste ik uit muisgrijs en anjerwit. Tot slot nog een klein anjerwit hart (Marianne design col1307)
Het plaatje is van Joy!Crafts en komt van het vel baby uit de afternoon tea serie. Ik matte dit op anjerwit
Alle randen zijn aangezet met distress inkt

Nog even de gebruikte materialen van Papicolor voor je op een rijtje
Cardstock original Anjerwit 298903
Cardstock original muisgrijs 301944
Cardstock original licht rose 301923
Cardstock original heide 301922

Laat je even een reactie achter om te laten weten wat je ervan vindt.

1 opmerking: