zaterdag 15 februari 2020

Blossum

Vanmiddag heerlijk bezig geweest met deze kaart, gemaakt 
met stempel en karton van Papicolor.

Wat heeft u nodig om hem te maken:
Papicolor:
Stempel karton blok van Carla Kamphuis art.nr. 214862
Cardstock karton hemelsblauw art. nr. 298949

Stempels: 
Studio Light GRUNGE serie STAMPSL409
AALL & Create 120
Memento stempel inkt: 
Tangelo, Cantaloupe, Pear tart, Teal zeal, Rose bud en Lilac Posies
Dylusion Ink: Geel en oranje
Archival jet black inkt
Leuke stencils


Snij van wit stempel karton een kaart van 10 x 21 cm. 
Leg daar een stencil op en ga de kaart inwassen met 
diverse kleurtjes Memento inkt.

Stempel nu de de bloemen stempel van AALL op de kaart
en stempel links en rechts nog een aantal achtergrond 
stempels om de kaart een mooi uiterlijk te geven.

Stempels de Blossum bloem in zijn geheel ook nog een keer 
op een extra stukje stempel karton. 

Nu ben ik op het punt gekomen dat ik de achtergrond 
te druk vind en ik heb een nieuwe achtergrond gemaakt 
in minder kleuren en een ander patroontje. 
Ik heb alleen de blauwe en de groene kleur gebruikt.

Kleur de bloem en de steel in met Dylusion inkt 
en plak die op de kaart. Je kunt de kaart met nog wat 
extra stempels als rondjes aankleden. Het ABC kaartje 
heb ik ook nog eens op een extra stukje stempel karton 
gestempeld en uitgesneden en op de kaart geplakt.
Snij van de hemelsblauw cardstock een kaart van 
21 x 21,5 cm vouw hem dubbel en plak hier de 
gestempelde kaart op. 

Het is een mooie verjaardagkaart geworden.


Geen opmerkingen: