vrijdag 6 december 2019

Garden


Ik zou gisteren iets plaatsen maar had geen inspiratie en 
door dat ik vandaag mijn papierbak met restjes aan het 
opruimen was kwam ik een stukje designpapier tegen 
dat ik al een poosje geleden gemaakt heb op 
aquarelpapier van Papicolor.

Wat heeft u nodig:
Papicolor aquarelpapier
AALL stempels set 71 bloemen
Hele kleine pareltjes Marianne Design CA3132
Diverse kleuren Dylusion inkt
Zwarte Micron stift 03

Snij een label van aquarelpapier op het formaat 
van 8 x 14 cm. Maak daar een mooie achtergrond op met verf, 
op de manier zo als ik al vaker op deze site heb laten zien 
maar dan in grijs - blauw - bruine tinten in noppen patroon. 


Stempel de bloemen op aquarelpapier en kleur die in met inkt 
of waterverf. Snij of knip ze uit en plak ze op de label.

In de hartjes van de bloemen heb ik in elke bloem 
drie pareltje geplakt. 

Stempel een tekst en plak die op de label.

2 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtig Henriette. Zo mooi als die bloemen tegen de grijze achtergrond uit komen.
Groeten, Aartje

Henriette Geurkink zei

Dank je Aartje, ik was even zonder inspiratie maar toch weer gelukt. Groetjes.