zondag 8 september 2019

Beterschapskaart

Hallo bloglezers,

Ik heb me voorgenomen om wat attenter te zijn met kaarten sturen. Ondanks dat ik heel veel kaarten maak, verstuur ik ze in verhouding weinig en ik heb me dus voorgenomen om wat attenter te gaan worden.

Een goede reden om iemand een kaartje te sturen is natuurlijk als iemand ziek is. Vandaag dus een beterschapskaartje.

Het is een relatief klein kaartje: 10 x 15 cm en de basis is gemaakt van Anjerwit.
Hierop het prachtige gemarmerde papier in de kleur blauwgroen.
Hierop weer een cirkel uit Anjerwit.
En daarop in allerlei vrolijke kleuren het fruit (Marianne design). Hier is ook de tekststempel van.

Omdat papicolor heel veel verschillende kleuren en tinten heeft vindt je voor de fruitsoorten altijd een kleur die past en dat is heel fijn.

Ik zal de gebruikte materialen nog even voor je op een rijtje zetten

Laat je even een reactie achter om te laten weten wat je er van vindt?

Geen opmerkingen: