zaterdag 30 maart 2019

Tijd

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een blogpost voor jullie verzorgen met het mooie papier van Papicolor. Ik koos voor vandaag maar voor 2 tinten:  Anjer wit en nootbruin



 De basis is een mal van Dutch Doobadoo. Deze maakte ik met het anjerwit cardstock. Hierop het bruine cardstock waarvan ik de randen met een paper distresser ruw maakte en vervolgens wat aanzetten met distress inkt. Uit het witte papier sneed ik 2 rechthoekige stukjes en hier stempelde ik met memento bruine inkt een achtergrond stempel op.
Ik sneed eveneens uit het witte cardstock een mooie cirkelstans uit. Hieronder kwam het plaatje van Gerda's Hobbyshop.
Aan de buitenkant stempelde ik met 2 kleine postzegelstempels van Whimsy stamps de tekst. Met een stans van X-cut sneed ik het zakhorloge.
Als laatste nog een bloemenrand en wat plakpareltjes



Hieronder nog even een link naar het gebruikte papier:
Cardstock Orginal Nootbruin 301939
Cardstock Original Anjerwit 298903


Ik wens je een fijne dag en hoop dat je even de moeite wil nemen om een reactie achter te laten.


1 opmerking:

Gerlinde zei

Wat een schitterend mooie vintagekaart!!
Prachtig!
Groetjes Gerlinde