zaterdag 24 november 2018

Sterkte

Hallo allemaal,

Dat je niet veel nodig hebt om een mooie kaart te maken, bewijst deze kaart. Het enige wat ik hiervoor heb gebruikt is een stuk Anjerwit cardstock, Kraft cardstock en een oud woordenboek.


Ik ben begonnen met Anjerwit cardstock te snijden in de maat 13 X 30 cm en dit dubbelgevouwen tot een kaart.
In de maat 11,5 x 13,5 heb ik een rechthoek uit recycled kraft gesneden.
Daarna nogmaals Anjerwit cardstock in de maat 11 x 13 cm.
Ik heb heel bewust voor Anjerwit gekozen omdat dit zo'n mooie warme tint is.

Uit een oud woordenboek heb ik de bladzijde met het woord "verdriet" opgezocht en deze bladzijde uit het woordenboek gescheurd. De ene zijde recht afgesneden en de andere zijde met de hand voorzichtig gescheurd. De randen wat aangezet met distress inkt Vintage Photo.
Uit het anjerwitte cardstock een aantal bladeren gestanst (Amy design) en deze "dwarrelend" op de kaart verwerkt. 
Nog een tekststempel en een touwtje en de kaart was klaar.

Gebruikte materialen:

Ik zou het heel erg leuk vinden als je de moeite nam om even een reactie achter te laten.

5 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart is dit geworden Aartje.
Het stukje woordenboek met het woord verdriet erin is heel speciaal.
Groetjes Diny

Crealientje zei

Wauw wat een leuk idee!
Prachtige kaart is het geworden.
Bedankt voor de inspiratie.
Fijn weekend, liefs Crealientje.

Wies zei

Mooie, originele condoleance kaart. Bedankt voor de inspiratie.
Groetjes, Wies

Petra-loves-paper zei

Wat een schitterende kaart en wat een goed idee deze bladzijde uit een woordenboek! Groetjes Petra

Angela zei

Wat een origineel idee om een blad uit een woordenboek te nemen Aartje!
Prachtige kaart!