dinsdag 30 oktober 2018

Hello Baby Girl





Hallo allemaal,

Voor de trotse opa en oma van de kleine Fem heb ik dit geboortekaartje gemaakt.
Ik heb uiteraard weer het mooie papier van Papicolor gebruikt. Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt, die je kunt bestellen door op de onderstaande linkjes te klikken.

Versavine inkt zwart
Oefenblok Carla Kamphuis
Papicolor original còlor 931 (donkerblauw)

Ik heb eerst een basiskaart van 15 x 20 cm gesneden en deze dubbelgevouwen.
Hierop heb ik een stuk wit papier uit het oefenblok van Carla Kamphuis gebruikt. 14.5 x 9.5 cm
Hierop heb ik nog een kleiner stuk wit papier gebruikt van 14 x 9 cm.
Dit laatste stuk heb ik bewerkt met oxide inkt.
Met een stans heb de cirkel uitgestanst. In dit kader heb ik stempeltjes van My Favorite Things gebruikt. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.


Hierna heb ik nog enkele kleine tekstjes gestempeld.
De hartjes op de kaart heb ik gemaakt met een mask.
De hartjes heb ik omgetrokken met een zilverpen waardoor ze nog wat meer opvallen.




Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen.
Tot snel.



Gebruikt papier van Papicolor - - -

Geen opmerkingen: